Så här jobbar vi med våra uppdrag inom fastighetsskötsel, jour och förvaltning
För att just du ska känna dig bekväm i samarbetet med oss så har vi bestämt att alltid försöka lägga lite extra energi på kommunikationen i samband med att vi tecknar ett nytt samarbetsavtal. Det gör vi eftersom vi vet hur viktigt det är att vi talar samma språk och att vi har samma nivå på båda parters förväntningar och våran leverans av tjänster. För att ett avtal ska kännas aktuellt över tiden så brukar vi föreslå ett eller flera driftmöten per år. Driftmötena känns viktiga för att med jämna mellanrum stämma av att samarbetet fungerar tillfredsställande för båda parter och för att komma överens om eventuella förändringar i avtalets innehåll.
Ordning och reda
För att hålla ordning på allt ifrån manskapstimmar till förbrukningsmaterial, reservdelar och specifika arbetsuppgifter som regleras i våra avtal så använder vi oss av handdatorer från REMOTEX som ständigt kommunicerar med vår server, arbetsledning och kundtjänst. Sedan årsskiftet 2010 har du som kund kunnat följa hur ett ärende handläggs och åtgärdas från A till Ö. Har du ännu inte börjat använda den tjänsten så ber vi dig att kontakta oss så ska du få inloggningsuppgifter och instruktioner så att du kan komma igång. Läs gärna mer på www.remotex.se
Via REMOTEX kan vi också få fram värdefull statistik över vilka fel som ofta uppstår i just din fastighet, efter analys kan vi tillsammans ta fram lämpligt åtgärdsprogram för att förhindra att dessa fel/driftstörningar uppstår i framtiden.