Elektronisk rapportering till våra kunder
Ärendehanteringssystem- ett måste både för våra kunder och för oss
Vi var tidiga med att ansluta oss till Remotex som numera går under namnet Limefield. Som kund hos oss har du tillgång till information och ärenden i realtid för just din fastighet. Vi redovisar samtliga ärenden som har kommit in till vår felanmälan och registrerats i vårt ärendehanteringssystem.
Du kan närsomhelst på dygnet via kundportalen lägga in ett ärende eller felanmälan, ditt ärende registreras i er fastighets egen "loggbok" och fördelas ut till den av vår personal som ska utföra arbetet. OBS, jourärenden endast via telefon 08-744 09 50.
När jobbet är utfört så "släcker" utföraren arbetsordern och den lagras sedan under rubriken "avslutade arbeten"
Har du ännu ej anslutit dig till denna tjänst så fixar vi det snabbt om du kontaktar Emma Lundgren på vår kundservice.
Mer fakta om ärendehanteringssystemet finns att tillgå genom att klicka på länken till Limefield